Podsumowanie działań kampanii #ZnamTeNumery w Pieszycach


21 stycznia 2025 roku w kinie „Muranów” odbył się ważny event, który podsumował dotychczasowe działania kampanii społecznej #ZnamTeNumery. Wydarzenie miało szczególne znaczenie, ponieważ zbiegało się z obchodami Dnia Babci oraz Dnia Dziadka. Uczestniczyli w nim przedstawiciele organizacji senioralnych oraz Policji, które wspierają te inicjatywy. Kampania, zainaugurowana w październiku 2023 roku, koncentruje się na bezpieczeństwie osób starszych i przeciwdziałaniu oszustwom.

Podczas eventu obecni byli liderzy organizacji senioralnych, w tym Federacji Stowarzyszeń Uniwersytetów III Wieku, Polskiego Związku Kół Gospodyń Wiejskich oraz Polskiego Związku Emerytów, Rencistów i Inwalidów. Wśród uczestników znaleźli się także przedstawiciele Policji, w tym najwyżsi funkcjonariusze, którzy omawiali dotychczasowe osiągnięcia kampanii oraz jej wpływ na zwiększenie świadomości w zakresie bezpieczeństwa wśród seniorów. Jednym z kluczowych tematów była współpraca Policji z Telewizją Puls, co zaowocowało popularyzacją zagadnienia oszustw w serialu „Lombard. Życie pod zastaw”. Szereg odcinków poświęcony był problematyce oszustw na tzw. legendę.

W ramach kampanii zrealizowano również nową akcję pod nazwą „Emerytura na maxa”, która wykorzystuje sztuczną inteligencję do edukacji seniorów i ich rodzin o zagrożeniach. Edukacja przedstawia realia współczesnych oszustw internetowych, które często korzystają z zaawansowanych technologii. Głównym celem akcji było pokazanie, jak łatwo można stać się ofiarą oszustów, m.in. poprzez fałszywe oferty, w tym wykorzystanie wizerunku znanego aktora. Na koniec uroczystości zaprezentowano nową ambasadorkę kampanii, Kingę Zawodnik, która jest znana ze swojego zaangażowania w promowanie zdrowego stylu życia oraz walkę z hejtem.

Źródło: Policja Dzierżoniów


Oceń: Podsumowanie działań kampanii #ZnamTeNumery w Pieszycach

Średnia ocena:4.72 Liczba ocen:16


Zobacz Także